Hoe verzamel jij de informatie van je bezoekers tijdens de komende Flower Trials? En wat doe je met al deze feedback na deze vier overvolle dagen?
Tijdens een werkoverleg met mijn collega’s kwamen de Flower Trials ter sprake. Aan de junioren onder ons werd uitgelegd wat een drukbezocht en belangrijk event dit is. Gelijk volgde de vraag: Hoe verzamelen de bedrijven de informatie van de bezoekers tijdens die Flower Trials? En wat doen zij met al deze feedback tijdens en na deze vier overvolle dagen?
Met de Mercado app is alle informatie die jouw bezoekers tijdens de Flower Trials geven binnen een handomdraai vastgelegd. Nog dezelfde dag kun je op kantoor alle data eenvoudig analyseren. Er kunnen rapporten worden gemaakt die ingezet kunnen worden bij de verdere ontwikkeling van producten en het uitvoeren van gerichte commerciële acties.
Van 12 t/m 15 juni is het weer zo ver: tijd voor de Flower Trials 2018. Enkele duizenden geïnteresseerden bezoeken jouw bedrijf en bekijken jouw noviteiten. Vrijwel elke bezoeker heeft wel een mening, een opmerking of enkel een onderbuikgevoel over het resultaat waar jaren R&D aan vooraf gingen. Als organisatie ben jij natuurlijk meer dan geïnteresseerd in deze informatie want deze kan worden gebruikt als waardevolle feedback of leiden tot interessante inzichten over de huidige markt en nieuwe business opportunity’s.